Subject: Huvide register
From: "Piia Lipp" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 13 May 2024 09:27:22 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kontrollisin huvide registrist kes on oma huvid deklareerinud ja kellele
tuleks veel meeldetuletus saata.

Märkasin, et kolmel isikul, kes peaksid oma huvid deklareerima, ei ole
deklareerimiskohustust, st and on aktiivsete esitajate hulgas, kuid
deklaratsiooni esitamise aega 2024. aastal neil juures ei ole – kelle
poole peaksin selle küsimusega pöörduma.

Lugupidamisega

Piia Lipp

vallasekretär

Jõhvi Vallavalitsus

+372 5303 3925

Kooli 2 Jõhvi 41595

 <http://www.johvi.ee/> www.johvi.ee